جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

رضا رویگری: سال ۹۴ چه سال خوبی برایمان بوده باشد و چه سال بد و ناگواری، به آخر خط نزدیک می‌شود.

رضا رویگری

خوب است كه در اين روزهاي پاياني سال، يك جمع‌بندي از اتفاقات و حوادثي كه برايمان رخ داده داشته باشيم و بكوشيم از تجربيات كسب شده در سال94 براي سال95 بهره‌بگيريم. نگاه به گذشته اگر با هدف ترسيم مسير آينده صورت بگيرد مي‌تواند بسيار سودمند باشد. اميدوارم مردم عزيز ايران سال خوب و موفقي را پيش‌رو داشته باشند. سالي سرشار از اتفاق‌هاي خوب كه در آن عزت ايران و ايراني حفظ شود. شخصا از سال90 كه دچار بيماري شدم روزگار سختي را سپري كردم، ولي به مرور و با دعاي مردم خوب ايران بهتر شدم و اميدوارم كه سال95 بتوانم فعاليت هنري‌ام را مثل گذشته ازسر بگيرم.

اما يك نكته مهم اين كه فاصله طبقاتي در جامعه ما گسترش يافته است. ما امروز در جامعه‌اي زندگي مي‌كنيم كه عده‌اي به ثروت‌هاي افسانه‌اي رسيده‌اند و اصطلاحا پولشان از پارو بالا مي‌رود. نشانه‌هاي عيني و ملموس اين طبقه به‌شدت برخوردار را در جامعه مي‌توانيد مشاهده كنيد. همين‌هايي كه با خودروهاي لوكس در خيابان‌ها ويراژ مي‌دهند و ثروت‌شان را به رخ آحاد جامعه مي‌كشند.

اين در حالي است كه بخشي از اقشار جامعه براي تامين نيازهاي اوليه‌شان هم دچار مشكل هستند. اميدوارم در سال95 شاهد توزيع عادلانه ثروت در كشورمان باشيم. نه اينكه عده‌اي آنقدر داشته باشند كه ندانند با اين‌همه پول چه كنند و برخي پول خريد يك جعبه شيريني را هم در شب عيد نداشته باشند. اين روزها كه به عيد نوروز نزديك مي‌شويم مردمان شريف، زحمتكش و نجيبي كه برادران و خواهران ما هستند و سفره‌شان خاليست و دور از انصاف و جوانمردي است كه فراموش‌شان كنيم. اين وظيفه دولتمردان است كه فكري براي توزيع عادلانه ثروت در جامعه كنند. عيد واقعي هم روزي است كه كمر اقشار فرودست زير فشارهاي اقتصادي تانشود و فقر در كشورمان ريشه‌كن شود.

  • بازيگر سينما، ‌تئاتر و تلويزيون
کد خبر 327922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha